Inloggen
Winkelmandje
-
Vandaag besteld, morgen thuis Bestel voor 20.00 uur
14 dagen bedenktijd Omdat je online niet alles kan zien

Veelgestelde vragen

Hoe word ik klant bij SAFEBV?

Alleen ondernemingen en organisaties die ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel kunnen in het bezit komen van een SAFEBV-klantenkaart. Deze klantenkaart kun je binnen 2 minuten aanvragen via dit formulier. Houd hiervoor je KvK-nummer bij de hand. We gebruiken uw KvK-nummer om de organisatiegegevens op te halen voor dit aanmeldproces. Deze kunnen daarom niet aangepast worden.

Het is ook mogelijk om een klantenkaart aan te vragen bij onze Cash & Carry in Rotterdam. Neem hiervoor een geldig legitimatiebewijs en een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel mee. Deze mag maximaal 1 jaar oud zijn.

Heb je interesse om bezorgklant te worden bij SAFEBV? Vul dan dit formulier in. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Je krijgt je producten bij bezorging afgeleverd op het afgesproken bezorgadres (let op: mag geen huisadres zijn!).

Kan ik als particulier producten kopen bij SAFEBV?

Nee, alleen ondernemingen en organisaties die staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (KvK) kunnen bij SAFEBV kopen.

Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd bij de Cash & Carry?

Bij onze vestiging kun je contant of via een pinautomaat betalen.

Kan ik ook klant worden als mijn bedrijf in het buitenland is gevestigd?

Ja, ook ondernemers met een vestiging in het buitenland kunnen een SAFEBV-klantenkaart aanvragen in onze Cash & Carry vestiging. Daarvoor heb je het volgende nodig:

* Een geldig legitimatiebewijs

* Bewijs van bestaan: een document dat door een officiële instantie of een onafhankelijke organisatie is verstrekt (bijv. kopie van statuten of oprichtingsakte)

* Een kopie/uittreksel van uw registratie/inschrijving bij de betreffende btw-administratie

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen